31. Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej

Aktualizacja: 05-06-2023

W dniach 1-3 czerwca 2003 odbyła się 31. Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej na Wydziale Psychologii UKW, w której uczestniczyli nasi pracownicy.

Intencją organizatorów Konferencji była integracja psychologów zajmujących się rozwojem człowieka, w tym środowisk akademickich i psychologów praktyków z całej Polski, a także wzajemna wymiana wiedzy i poglądów na tematy szczególnie istotne z perspektywy rozwojowej.

W konferencji nie zabrakło wystąpień naszych wykładowców, referaty wygłosili:

  • dr Agnieszka Bieńkowska - Kreowanie wizerunku siebie w realnym i wirtualnym świecie w okresie adolescencji i wczesnej dorosłości;
  • dr Marta Bodecka-Zych - Postawy rodzicielskie a tendencja do dokonywania wrogich atrybucji nastolatków;
  • dr Anna Hryniewicka w ramach forum historycznego przedstawiła postać Marii Grzegorzewskiej;
  • dr Katarzyna Knopp - Efektywność sytuacyjnego rodzicielstwa w rodzinie pochodzenia a kompetencje rodzicielskie u młodych dorosłych –rola kompetencji emocjonalnych i społecznych;
  • dr Marcin Sękowski - Tożsamość i intymność psychospołeczna a myśli i zachowania samobójcze u osób wchodzących w okres dorosłości;
  • dr Joanna Sikora, dr Dawid Ścigała, dr hab. Barbara Weigl - Radzenie sobie z wyzwaniami rodzicielstwa: aleksytymia a wypalenie rodzicielskie;
  • dr Dorota M. Jankowska, dr Aleksandra Gajda - przeprowadziły zajęcia warsztatowe pt „Kompas Kreatywności, czyli o potrzebie wspierania rozwoju kreatywności i kompetencji wielokulturowych”.

W ramach sesji plakatowej wystąpili:

  • dr Katarzyna Knopp z tematem „Efektywność sytuacyjnego rodzicielstwa w rodzinie pochodzenia a kompetencje rodzicielskie u młodych dorosłych –rola kompetencji emocjonalnych i społecznych”;
  • dr Maria Weker z tematem „Wpływ cyfrowej ekspozycji na funkcjonowanie poznawcze dzieci”;
  • dr Maria Weker, Maja Hnat, dr hab. Anna Perkowska-Klejman, prof. APS, dr Aleksandra Gajda, dr Elżbieta Kwiatkowska, dr Ewa Wiśniewska z tematem „Wykorzystanie cyfrowej metodologii testowo-pomiarowej w procesie oceny zmiany poziomu wybranych kompetencji u dzieci w wieku 6-12 lat uczestniczących w „warsztatach zawodów tradycyjnych”;
  • dr hab Ewa Zasępa, prof. APS; Martyna Kaźmierska z tematem „Kwestionariusz Stresu i Radzenia Sobie z Nim dla Dzieci i Młodzieży – polska adaptacja”.

Udostępnij:

Wydrukuj

Opublikowano: 05-06-2023